Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, november 04, 2006

 

Off time

Min dator skulle bli hel i går. Det var i alla fall tanken. Men det här är tydligen en soppa som inte riktigt har kokat klart. Logikkortet som skulle ersätta mitt nuvarande var trasigt, vilket jepparna på Macademic inte upptäckte förrän de sönderdelat min dator. Alltså sitter jag utan min mac för tillfället, och eftersom jag är datorberoende av naturen och dessutom är förkyld och inte hade någon undervisning eller annat som höll mig kvar i Uppsala så drog jag och våldgästade mina föräldrar. Så nu sitter jag här, med ett tangentbord som är alldeles galet och gör konstiga saker (typ byter rad när man skriver "ä" och byter till Caps Lock när man skriver "ö"). Bland annat.

Alltså är det rätt jobbigt att skriva, så jag slutar nu. Ska leta fram ett nytt tgb imorgon.

Tunng - Tale from black. De kommer hit ganska snart. Anna Ternheim spelar nästa vecka, om två veckor är det Sufjan och om ytterligare två veckor kommer Timo Räisänen till Katalin. November v en kass månad på många sätt, men konserter bjuds det på i alla fall.

Och glöm inte Delicatobollens dag, 16 nov.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Damn!
  2. Förnekelse
  3. Citatmaskinen
  4. Om 24 timmar
  5. Musikfunderingar
  6. Tillbaka i gamet
  7. Dagens rubrik: Kung sköt full björn.
  8. Kinacyklar
  9. Det skrivna ordet
  10. Det är inte bara jag

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?