Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, november 01, 2006

 

Damn!

Dagens Weedsavsnitt var helt sjukt bra. En värdig avslutning. Fan det bästa sedan Fawlty Towers.

Jag är rätt nördig. Hjälper folk med fysik för att jag tycker att fysiken är rolig, inte för att jag vill hjälpa.

Och förkyld.

Ska man kanditera till ordförandeposten? Skulle ju vara intressant och lärorikt. Men skulle det gå? Jo då- Tror det. Vill jag? Mer tveksamt. Men det lutar nog mot ett ja ändå.

Freedy Johnston - Bad reputation. Death cab har dessutom gjort en schysst cover på den.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Förnekelse
  2. Citatmaskinen
  3. Om 24 timmar
  4. Musikfunderingar
  5. Tillbaka i gamet
  6. Dagens rubrik: Kung sköt full björn.
  7. Kinacyklar
  8. Det skrivna ordet
  9. Det är inte bara jag
  10. Färdig, slut och klar.

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?