Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, oktober 19, 2006

 

Dagens rubrik: Kung sköt full björn.

Vilken tidning? DN såklart.

Puls III, mitt korplag i badminton, hade sin första match idag. Jag spelade två singlar och vann bägge utan att förta mig. Tyvärr torskade både Farsan och Pålle sina respektive singlar och dubbeln (en match består av fyra singlar och en dubbel, och man spelar vanligtvis med tremannalag). Det känns faktiskt som att jag håller något hög kvalitet för den här serien, medan Farsan håller lagom kvalitet i dubbel men är för dålig i singel. Pålle ska vanligtvis räcka till i både singel och dubbel, men idag var han inte vass. Vi hoppas på bättre spel framöver.

Skulle vara kul att spela med lite bättre folk ibland också. Ska nog snacka med Sven. Måste ta en match mot Klas innan han drar också.

Tenta idag! Hur det gick är ganska svårt att säga. Tror jag klarade de första fyra uppgifterna bra, men de tre sista var lite mer knackiga. Med hyfsat schysst rättning borde jag kunna klämma en femma, speciellt med tanke på att jag har tre bounspoäng som ska plussas på.

Jag bävar inför Mekaniken. Känns dock ganska skönt att ha klarat duggan. Alla hade inte sån tur. 

Bredbent, skitig rock är en genre som jag inte har utforskat tillräckligt. Jag gillar ju Wrecking Crew, Cavus och sånt. Ska lyssna in mig på Mustasch nu tror jag. Lite mer neanderthal än Opeth, men det finns tillfällen då det också passar.

Cavus - Blow your mind alltså. Yrefors är en säker jävel bakom trummorna.
Comments:
mekaniken kommer från helvetet.
jag kände exakt samma sak som du gör nu när jag skulle skriva min. men det gick okej för mig och kommer nog också göra likaså för dig. är det klassisk mekanik eller teomek?
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Kinacyklar
  2. Det skrivna ordet
  3. Det är inte bara jag
  4. Färdig, slut och klar.
  5. Ljus
  6. En tå någon?
  7. Shit
  8. En osannolik dag
  9. Veckans pik
  10. Kors i Korsika

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?