Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, oktober 06, 2006

 

Kors i Korsika

Igår fick jag mitt sprillans nya Macenatkort. Såg att CDON bjuder på frakten om man har Mecenat, och då bestämde jag mig för att köpa skivor, så jag beställde Koop Island, Luma (Oddlobs nya) och Tiger Lous nya singel, Nixon. Den senare köpte jag mest för remixerna som är extrspår. Koop och Oddjob för att jag inte har en enda vettig jazzskiva i samlingen (förra Oddjob på nerladdad mp3 räknas inte). Snart har jag två.

Idag har jag pluggat och tränat. Det är så mitt liv ser ut nu. Ganska rutigt och enformigt, men drägligt ändå. Det är tentaplugget som är det bästa med att plugga, tror jag. Knäcka mattenötter, klia sig i huvudet, bry sig väldigt lite om hur man ser ut, prata skit, vara duktig. Ja, det passar mig helt enkelt.

In flames - Dead end. Scream your lungs out.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Så mycket
  2. I fyran fast ändå inte
  3. Slutet
  4. Freak
  5. Den 25:e smäller det
  6. 9-12
  7. Ett nytt Sverige
  8. Där ser man
  9. Namnbyte
  10. Slutdebatt

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?