Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, september 28, 2006

 

Slutet

Förhoppningsvis var det sista träningen med Nordia idag. Inte för att det var en dålig träning eller för jag är less på det. För det var det inte och det är jag inte. Men om vi gör det vi ska på söndag är vi seriesegrare och behöver inte spela mer i år. 

IK Nordia – Tärnsjö. Söndag 14.00. Skogsvallen. Grillby.

Det är ju Mikelsmässmarknad på söndag också. Måste se till att få godisremmar av Madde och springa in i alla jag känner. Defcon 1 lirar också.

Hann med Sportis idag också. Kul med innebandy. 

Dream Theater – Home. Dryga tolv minuter rent artisteri. Mike Portnoy är en av de säkraste trummisarna som finns.
Comments:
Grattis! Jag saknar förstås Sportis. Ska försöka börja spela fotboll på SportUA, men jag är rädd att det kan krocka med min holländska-kurs.
 
Jag menar förresten snarare:

Lycka till! :)
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Freak
  2. Den 25:e smäller det
  3. 9-12
  4. Ett nytt Sverige
  5. Där ser man
  6. Namnbyte
  7. Slutdebatt
  8. Äntligen!
  9. Tillägg
  10. Sjuk eller glad?

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?