Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

tisdag, september 26, 2006

 

Freak

Jag har ett litet projekt på gång. Det går i korthet ut på att jag försöker komma på så många halvelaka saker som möjligt att säga till Karin. Hon är en bra försöksperson på så vis att hon tydligt visar om man lyckats med sin elakhet. Jag har insett att jag är en naturegåvning. Det är visserligen så att Karin är ganska lätt att reta och jag har hittat flera av hennes "sweet spots", men jag tror att jag skulle kunna bryta ned de flesta om jag bara försökte. Vet inte om det är en bra egenskap. (Kanske värt att nämna att Karin är mer eller midre med på det hela).

Ska försöka att göra motsatsen nån gång också. Tror knappast att jag klara det lika bra. 

Var ytterback på träningen idag. Slog ett par felpass och blev ordentligt tunnlad av Fjällström en gång, men allt som allt var jag grym. Fick in skönaste glidtacklingen på Kimmen också. Han flög som en vante.

Promises promises är brorsans (födelsedagsbarn idag) band. Riktigt bra. Låtar finns att ladda ned från http://www.myspace.com/promisesx2.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Den 25:e smäller det
  2. 9-12
  3. Ett nytt Sverige
  4. Där ser man
  5. Namnbyte
  6. Slutdebatt
  7. Äntligen!
  8. Tillägg
  9. Sjuk eller glad?
  10. Latmask eller?

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?