Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, september 04, 2006

 

Latmask eller?

Trots att jag inte har skrivit på ett tag så kan jag inte säga att det beror på att jag har varit lat. Jag har tvärtom varit igång ganska mycket den senaste veckan.

Jag har tränat varje dag i över en vecka nu. Och imorgon blir det fotboll också, men onsdagen blir nog ledig. Fotboll har det varit i helgen också. I lördags blev det en mycket snöplig förlust mot LAIK med b-laget och söndagen var vinnardag för a-laget som slog Danmark med 5-1.

Min MacBook är tillbaka, men den funkar inte helt hundra än (fryser till ibland). Jag räknar kallt med att den bara var lite dammig och att den går som smort från och med nu. 

Trevlig helg.

James - Seven. Veckans låt.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Ka-pow!
  2. Ja, så var det.
  3. Vad händer?
  4. Ledig
  5. En löpning in i boxen
  6. Musikhösten
  7. Färdigt
  8. Sista chansen
  9. Fyra timmar
  10. Nedtrappning

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?