Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, september 17, 2006

 

Där ser man

Öppnade mitt röstkort först nu. Trodde att jag skulle rösta på Tiundaskolan, men det visar sig att jag har vallokalen precis utanför mitt fönster. Så smidigt att man önskar att man fick rösta oftare.

Nu ska jag i alla fall äta, ta på mig en skjjorta och avlägga min röst. Sedan ska jag hålla tummarna hela dagen för att vi får en ny regering. 

Our song heter låten från Scanreklamen (Vahettere...). Den är bra, och finns för gratis nedladdning från www.scan.se. Per & Peter heter upphovsmännen.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Namnbyte
  2. Slutdebatt
  3. Äntligen!
  4. Tillägg
  5. Sjuk eller glad?
  6. Latmask eller?
  7. Ka-pow!
  8. Ja, så var det.
  9. Vad händer?
  10. Ledig

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?