Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, oktober 09, 2006

 

Ljus

Inget luktar så gott som mina tändstickor. Det kan bero på att de är från 70-talet. Men det kan bero på att jag är dum i huvudet också.

Det blir hur som helst väldigt fint när man tänder min ljusstake här.

ODE-tenta idag. Det känns som en fyra, men man vet inte riktigt hur Pepe rättar. Sjukt mycket i plugget nu faktiskt. Lite mindre förläsningar framöver dock, vilket gör att man kan fokusera mer på att göra saker själv, och det gillar jag.

Man blir i alla fall rätt så mosig i skallen av AM-filter och vitt brus och sånt. Man får inte så mycket hjärnkapacitet över till annat. 1984 är åtminstone en trevlig flykt från verkligheten. Jag återkommer med en rescencion när jag är klar. Ganska snart hoppas jag.

Coheed & Cambria. Ascoolt band. A Favor house atlantic är en av alla bra låtar.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. En tå någon?
  2. Shit
  3. En osannolik dag
  4. Veckans pik
  5. Kors i Korsika
  6. Så mycket
  7. I fyran fast ändå inte
  8. Slutet
  9. Freak
  10. Den 25:e smäller det

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?