Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, oktober 08, 2006

 

En tå någon?

Min vänstra lilltå är inget jag värdesätter. Om jag skulle välja något jag ville förändra med min kropp så skulle det nog vara den. Rent estetiskt finns det ju en del att förbättra, men funktionellt sett är den mitt största problem för tillfället (ok, jag kunde tänka mig att vara lite längre också). Så: Vil någon ha en lilltå så är det bara att säga till så ska vi nog kunna fixa det.

Eller också kanske det är mina skor som är problemet. Hur som helst får jag ständigt elakartade skavsår på tån när jag är ute och springer. Idag sprang jag med Klas och hans kompis Elin. Klas har sprungit Göteborgsvarvet på 1.35 och är således inte långsam. Jag hängde dock med, även om jag fick flåsa lite mer än vad som är bekvämt. Den största delen av rundan (när Elin var med) höll vi dock ganska lugnt tempo. Men allt som allt blev det en bra runda på bortåt 1,3 mil.

Har laddat ned Evanescences nya. Det är inte smart musik, direkt. Det är inte coolt eller komplicerat. Men det har sin charm. Maffiga gitarrer och hyfsad sång. Tyvärr överproducerat och toplisteanpassat.Har inte hittat någon låt i klass med Bring me to life eller Going under på nya skivan heller. Lyssnar hellre på gamla In Flames eller Solewire.
Comments:
klaga på. löpträning är fan det skönaste som finns. måste köpa mig ett par nya löpardojjor bara.
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Shit
  2. En osannolik dag
  3. Veckans pik
  4. Kors i Korsika
  5. Så mycket
  6. I fyran fast ändå inte
  7. Slutet
  8. Freak
  9. Den 25:e smäller det
  10. 9-12

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?