Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, oktober 07, 2006

 

Veckans pik

Priset för veckans elakaste kommentar går till killen utanför Fyrisfjädern som bröt in i farsans och min efter-träningen-diskussion.

Ett flygplan åkte förbi på ganska låg höjd och det lät ordentligt. 
Jag: Utomjordingarna anfaller.
Farsan: Ja, det där ljudet känner man ju igen.
Killen: Från andra världskriget eller?
Jag börjar skratta, killen inser vad han sagt...

I tio års tid har jag försökt få min lugg att stå upp. Den har mycket envist vägrat. Nu, senaste veckan, har den ställt sig perfekt. Vad är den logiska följden av detta? Jo, det är förstås att jag inte vill något hellre än att fanskapet ska lägga sig ned igen. 

Macademic lagade inte min dator. De hade inte alla delar inne. Nästa vecka trodde de att de kunde komma. Om den inte spinner som en katt efter det ska de fan byta ut den innan jag hinner säga "logikkort".

Anna Ternheim - Halfway to fivepoints. Avslutningen på nya skivan. Otrolig. Jag fick beröm för min musiksmak idag också. Tack.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Kors i Korsika
  2. Så mycket
  3. I fyran fast ändå inte
  4. Slutet
  5. Freak
  6. Den 25:e smäller det
  7. 9-12
  8. Ett nytt Sverige
  9. Där ser man
  10. Namnbyte

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?