Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, oktober 15, 2006

 

Det är inte bara jag

MacBookanvändare har stämt Apple pga att deras datorer stänger av sig. Jag förstår dem. Jag har lite tur att mitt serviceställe ligger på vägen till skolan. Det är nämligen så att jag hänger där mer än jag skulle vilja. Efter att jag fått tillbaka den i fredags rullade datorn på fint när jag var i skolan, men när jag kom hem och kopplade i strömmen så började den hänga sig igen, precis som förut. Men den stänger inte av sig i alla fall. I morgon ska jag dock försöka få den utbytt.

Vi kollade när vi hade haft en ledig dag senast, alltså när vi inte hade pluggat något. De flesta hade inte varit lediga sedan 16 september, medan jag klämde in en ledig dag 1 oktober. Jag skämdes för den, för jag borde verkligen ha pluggat då, men det var Mikelsmäss och vi hade serieavslutning. 

Ganska sjukt faktiskt. Senaste veckorna har vi suttit konstant känns det som. Tentafesten eften Mekaniktentan kommer att bli så underbar. Viss risk för att alla blir grisfulla föreligger dock. Är risk rätt ord?

Jag har on i ryggen. Konstigt. Kanske för mycket sitta still och plugga stokmod i kombination med tre timmar badminton är orsaken. 

Imorgon är det "derby" mellan STS och Borussia Basra när studentserien drar igång. Undra vilka jag ska spela med...

In flames - Brush the dust away. Gör just det.

F ö beskrev jag Opeth som den perfekta blandningen mellan hårdrock och jazz. Tror väl inte att det är helt rättvisande, men det lät bra. Helt fel är det väl ändå inte?
Comments:
Va jobbigt när datorer inte fungerar som de ska... Det är alltid samma ångest och ilska, det blir bara värre när det är hårdvaruproblem :(

Hoppas det löser sig... tror att chansen och bättre än risken, så ser vi det i ume iaf. Mekanik är inte kul :( Fast ja, komplex analys är inte mycket roligare det heller
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Färdig, slut och klar.
  2. Ljus
  3. En tå någon?
  4. Shit
  5. En osannolik dag
  6. Veckans pik
  7. Kors i Korsika
  8. Så mycket
  9. I fyran fast ändå inte
  10. Slutet

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?