Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, oktober 20, 2006

 

Tillbaka i gamet

Ja, så var då ordningen återställd. 32 poäng på Stokmodtentan betyder en femma i betyg, så jag är rätt nöjd nu. Mindre kul att börja med mekanikplugget. Det går segt kan man säga. Men "vi har ju hela helgen på oss".

Ikväll ska jag i alla fall inte plugga. Hade tänkt att laga mat och fixa nån kursvärdering kanske. Kolla på My name is Earl och kanske nån trelig film. Lost in translation går på ettan. Mycket musikbyrån också. Man måste ju älska public service. Man måste dock inte nödvändigtvis betala tv-avgift, om man inte planerar att bli minister och jag har för min del del inga sådana ambitioner. 

Två Två filmer som jag ser fram emot:
•The Prestige. Av Christopher Nolan, med Scarlett Johansson. Kan inte bli dålig. 
•Parfymen. Min favoritbok ska äntligen bli film. Kan bli underbart eller fiasko. Kan knappast bli bättre än boken dock. Läs!

Nån gång ska jag skaffa en MacBook Pro, eller liknande. Jag vill ha aluminium och upplyst tangentbord. Jag vill ju ha en iPod nano också. Men jag yänker inte köpa någon innan min MuVo brakar ihop. 

Datorn funkar oförskämt bra nu. Konstigt. Jag tänker dock inte säga något om det till Macademic innan de har bytt logikkortet. Helt bra är den dessutom inte ändå, och det ska den vara innan jag är nöjd. 

Anna Ternheim - No subtle men. 9 nov kommer hon till Katalin. Jag lär vara där. Jag lär sjunga med.
Comments:
Grattis Grattis.
Hmm ja mycket vill ha mer sägs det.. kanske det som är fallet här? En MacBook Pro och allt... räcker det inte med den du har :D eller är mac inte så bra after all?
 
Såg filmen Perfume med H. Något mysko dejtfilm... ;)
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Dagens rubrik: Kung sköt full björn.
  2. Kinacyklar
  3. Det skrivna ordet
  4. Det är inte bara jag
  5. Färdig, slut och klar.
  6. Ljus
  7. En tå någon?
  8. Shit
  9. En osannolik dag
  10. Veckans pik

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?