Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

tisdag, augusti 01, 2006

 

Med katt och Jakob Hård

Vi har blivit med katt. Hans namn är omtvistat än så länge. Farsan röstar för "Zizou" men mot det (och liknande förslag har jag lagt in mitt veto. Nu diskuteras huruvida jag har något giltigt veto. Gullig är den i alla fall. Kattungar är ofta det.

Jakob Hårds serie program Friidrottskväll special har varit det bästa på tv de senate veckorna. Han är för skön den snubben. Idag var det sista programmet i serien och tyvärr tönten Carolina Klüft för mycket plats den här gången.

Det var alles för idag. Jag har faktiskt bloggat ovanligt mcket. Nu ka jag läsa Barn av sin stad. 

Och lyssna på Blue Foundation - Jabber
Comments:
Spencer? Mingus? Wolfram?
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Domen mot bloggprinsessan
  2. Sommarlov på riktigt
  3. Verklighetens vansinne
  4. Frihet?
  5. Duktig
  6. Olika sätt att missa bussen
  7. Mycket nu
  8. Couches in alleys
  9. Fido
  10. Jobb

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?