Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, juli 17, 2006

 

Mycket nu

Ja, en hel del har hänt sedan jag skrev senast. Zidane har skallat Materazzi, jag har druckit honungslikör, folk i mellanöstern har blivit tokiga och en massa annat.

Jag flyttar till Rackarberget 32 i augusti. Det blir nog bra.

I helgen var jag och Erik och hälsade på Z och Katarina i Götet. Grymt roligt, fast mitt beslut att använda de alldeles nyinköpta skorna på lördagen då vi gick runt i stan hela dagen var såhär i efterhand ganska korkat. Men som sagt, roligt var det. Vi hann med det mesta tycker jag, allt från Liseberg (vi kom strax efer lisebergsbanan kraschade) och Slottskogen med pingviner och älgar till Lejonet & Björnen och Hovåsbadet. Tip top. Snygg kräftfärg fick jag också.

Knappt två veckor kvar på jobbet nu. Det funkar ganska bra och folket där är trevligt och roligt. Kanske till och med kommer att sakna det lite.

Men skönt med lov sedan.

Fogelström kan sina saker. Tänk på det nästa gång ni ska läsa en bok. Jag håller på med Mina drömmars stad nu. Så bra. Det är trevligt att läsa.

Börjar jag få Lena Jensen-syndromet? Oroväckande. Och skumt.

Som avslutning på VM: Timo Räisänen - Bollen måste dö. Annars är det Hot Chip - Colours som är skönast. Och Vapnet - Thoméegränd. 

Jag känner mig lite så.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Couches in alleys
  2. Fido
  3. Jobb
  4. Hagbykross, student, juvesyndrom och konstrock
  5. Fußball
  6. Så ser det ut. Ganska fint. Äh, det här jag ju bli...
  7. Trädgårdsblogg
  8. Ettan kom...
  9. VM-blogg
  10. Jag skulle kunna...

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?