Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, juni 19, 2006

 

Jobb

I söndags kväll ringde Himis och frågade om jag kunde börja jobba redan på måndagen. Ja tvekade alltför kort tid och sade ja. Så vid tio i sju infann jag mig vid postcentralen i Bålsta. Sjukt tidigt, särskilt som min sömn under den gågna natten var högst sporadisk på grund av elaka mygg och outhärdlig hetta.

Jobbet i sig var inte så spännande, men jag klarade mig igenom de dryga nio timmarna ändå. Jag hoppas att det går både smidigare och snabbare i fortsättningen. 

Dessutom är jag förkyld som 17 och dras med halsont och feber. Därför missade jag träningen ikväll, men jag hoppas vara tillbaka till matchen på onsdag. Sista matchen för våren är det och Tärnsjö står för motståndet. Jag lyssnade på Plans i bilen. Det är en sanslöst bra skiva. 
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Hagbykross, student, juvesyndrom och konstrock
  2. Fußball
  3. Så ser det ut. Ganska fint. Äh, det här jag ju bli...
  4. Trädgårdsblogg
  5. Ettan kom...
  6. VM-blogg
  7. Jag skulle kunna...
  8. I soffan
  9. Stressvecka

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?