Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juni 08, 2006

 

I soffan

Sitter och skriver i soffan, med ett öga på matchen mellan Frankrike och Kina. Cissé bröt just benet och Trezeguet har gjort 1-0.

Annars börjar jag så sakteliga vänja mig vid sommarlovslivet. Det är skönt. Igår spelade jag min första fotbollsmatch sedan knäskadan, med b-laget mot LAIK. Vi spelade ok, men fick inte in våra chanser, och det slutade 1-1. Det funkade bra för mig, knämässigt, även om spelet inte var hundraprocentigt.

Blogger är tillfälligt nere, så jag kan inte posta just nu. Men när nån läser detta har det nog löst sig.

Dagens musiktips är Du gamla, du fria. Det är en trevlig visa och det var ju faktiskt nationaldag alldeles härom dagen, vilket gör mig lite smygnationalistisk. Det är ju annars ganska så tabu att tycka att Sverige är ett trevligt land om man inte är socialdemokratisk minister eller nazist.

Kom f ö just på att den poorigaste låten på min dator är Freak me med Another level. Jätteporrig.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Stressvecka
  2. Ja, nu bloggar jag direkt från Dashboardet på min ...
  3. Fotboll är en knäsjukdom...
  4. Släpp
  5. Sportvecka
  6. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  7. The Wiz
  8. Kval & val
  9. Seriestart

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?