Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, maj 17, 2006

 

Släpp

Igår släppte The Cooper Temple Clause sin nya singel Damage för gratis nedladdning på http://www.drownedinsound.com och den är väl inte allt jag hade hoppats på, för jag hade hoppats på något som skulle sopa banan med Blind Pilots och Amber, men den är i alla fall gott och väl i klass med förra skivans förstasingel Promises promises. Jag tro fortfarande att det kan bli en riktigt bra skiva. Make this your own kommer den att heta.

Hittade dessutom två nya Sufjan-låtar igår. Bra de också. Jag köpte fyra t-shirts från punkspot.com igår också. Ascoola.

Idag!!! Idag kom MacBook!!! Jag beställde en så snabbt jag kunde, med 2GHz Core Duo, 80 Gb HD, 1 Gb RAM och Superdrive (DVD RW). Leverans inom 3-8 dagar.

Jag kommer tyvärr inte att spela match med b-laget mot Åsunda imorgon. Jag är petad eftersom jag ska vara med a-laget på fredag mot Fanna. Bästa anledningen till en petning, men fortfarande trist att missa ett derby. Men jag kommer inte att missa finalen i Champions League i alla fall. Jag tror på Barca-vinst, men det kommer att bli en jämn match.

Dagens musiktips är alltså - förstås - Damage. Ladda ner ASAP! Det går bara att göra den här veckan.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Sportvecka
  2. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  3. The Wiz
  4. Kval & val
  5. Seriestart
  6. Tankeöverflöd
  7. I'm back
  8. Nollningssjukor
  9. Shorty
  10. En gång till

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?