Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, maj 12, 2006

 

Sportvecka

Det har blivit mycket sport den här veckan. I måndags var det ju match, i tisdags var det träning (Walle körde hårt med oss), i onsdags var det match med Liten Pojke (Mattias studentserielag) och igår var det återigen match med b-laget.

Vi mötte ett Håbro som inte bjöd på speciellt mycket motstånd. Trots fyra-fem missade frilägen vann vi med 4-0. Både Posta och Green var med och klarade sig bra med tanke på att de inte tränat på ett par år. Still gooing strong som Staffan Lindeborg skulle ha sagt. Rickard Posta var också med, och han kan bli riktigt bra när han växer på sig. Jag skötte mig helt ok tycker jag, så det känns lite bättre inför derbyt på lördag nu.

Ja, på lördag tar vi emot LAIK för årets första riktiga derby. Spännande.

Ikväll blir det seriefinal i korpbadmintonen. Alltid kul att lira, men nu har jag inte kört sedan förra onsdagen så jag gissar att det blir lite rostigt.

Gnarls Barkley - Crazy. Långkörare på studentradiolistans förstaplats. I see why.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  2. The Wiz
  3. Kval & val
  4. Seriestart
  5. Tankeöverflöd
  6. I'm back
  7. Nollningssjukor
  8. Shorty
  9. En gång till
  10. Oväntat

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?