Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, augusti 19, 2005

 

Shorty

Det visade sig att det var Martin som återigen hade stått för målskyttet i tisdags. Tre gjorde han själv och ett serverade han Emil. Walle tyckte att dert var lagets sämsta match i år och Himis hade tydligen skrikit som en galning i halvtid. Så går det när jag inte är med...

Det gick i alla fall bra att träna i går. Jag kunde vara med på allt även om jag inte tog i för fullt. Det känns bra inför lördagen. Då blir det alltså match mot Tärnsjö borta. Efter att vi besökt Sveriges mest mygginfästa ort så ska jag snabbt som ögat till Uppsala och Siegbahnsalen på Ångströmlaboratoriet, där det är träff för alla faddrar. Detta följs av Faddersittningen. Det ska bli kul att träffa alla igen.

Nu har jag annat att göra. Det är ju faktiskt sol ute, ett faktum som tänker dra nytta utav. Ni som sitter inne kan lyssna på nån bra låt, typ In my life (med The Beatles förstås).
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. En gång till
  2. Oväntat
  3. En till
  4. Koden
  5. Ringen
  6. Dagen har varit lugn. Den ena av mina cyklar är nu...
  7. Imponering
  8. Imponering
  9. Som fan
  10. Don't panic

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?