Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, augusti 07, 2005

 

Imponering

Carolina Klüft är imponerande. Det var oerhört starkt att komma tillbaka efter debaclet i höjdhoppet och skadeproblemen. Definitivt en av de bästa idrottarna, alla kategorier just nu. Det skulle vara kul om hon kunde utvecklas ännu mer. Jag är optimist i det fallet.

B-laget gjorde sitt jobb mot LAIK idag, efter första ledde de med 3-0, och utökade till 4-0 strax efter paus (två mål var av Oskar och Pelle). Sedan kom LAIK igen och gick upp till 4-3 och det var ett tag riktigt spännande, men när Pelle blev neddragen i straffområdet och Martin (målvakten!) slog in 5-3 från elva meter var det hela avgjort. Fan vad jag var sugen på att spela. Nu fick jag nöja mig med att vifta med linjeflaggan.

Nu sitter jag med en hel hög skivor som jag lånat av av brorsan som jag ska lyssna igenom och avgöra om jag vill ha eller inte. Hittills har jag kopierat Daniel Lanois, Tim Booth och The Music.

Upptäckte att alla tre topplagen, Vesta, LAIK och Nordia har gjort 38 mål efter 13 matcher. Vesta har dock bara släppt in 14 (LAIK 22, Nordia 20). Det kommer bli spännande det här. På tisdag ska jag träna igen.

Bra musik, då. Det är det gott om. Nada Surf - Always love är rätt mysig till exempel.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Som fan
  2. Don't panic
  3. Dålig kaka
  4. Inför
  5. Tystnad
  6. Igång igen
  7. Bilmek
  8. Voluptuous och jag har haft en debatt. Så här ser ...
  9. Folk är olika
  10. Beviset

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?