Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, augusti 03, 2005

 

Inför

Imorgon är det premiär för höstsäsongen i division 5 Västra Uppland. För vår del innebär det hemmamatch mot Hinden, ett bottenlag som vi borde vinna över med ett antal mål om allt stämmer som det ska. Jag tippar 5-1. Jag tippar också nedanstående startelva.

Abbe
Skägget - Emil - Big Jim - Sankan
Ewert - Mårten - Pizza - Martin
Slamsan - Kulan

Jag sökte på TPB efter Nada Surf och hittade deras nya album som inte kommer ut förrän 20 september. Efter en lyssning låter det dessutom riktigt bra. Hoppas de kommer hitåt sen. Dessutom har jag nyligen fixat Antony & the Johnsons och The Lucksmiths senaste. Så nu har jag att lyssna på.

Hot hot heat är helt ok. Elevator är en av alla schyssta låtar.

Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Tystnad
  2. Igång igen
  3. Bilmek
  4. Voluptuous och jag har haft en debatt. Så här ser ...
  5. Folk är olika
  6. Beviset
  7. Historiskt
  8. Barnvakteri
  9. What is the Matrix?
  10. En tjänst

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?