Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juli 28, 2005

 

Folk är olika

Det är skillnad på folk och folk. Precis nu kom jag på det. En del är kompletta idioter, en del bara dumblåsta och så finns det en liten klick som är rätt trevliga. När jag har en bra dag tror jag att den klicken är lite större. Ibland funderar jag på om den är på väg att dö ut.

Det här är bara skitsnack.

Badminton idag. Nu börjar känslan i nätspelet bli bättre, och clearen sitter för det mesta rätt bra. Lite bättre klipp i smashen och snärt i backhanden så ska det nog bli bra till slut. Imorgon fotboll igen. På lördag är det träningsmatch mot Fanna. Tyvärr är närvaron och skadeläget inte så bra som man kunde hoppas. Mårten, Johnsson, Tommy och Pierre är på semester. Nielsen, Oskar och Mats är skadade. Detta lär väl iofs betyda att jag får fortsätta spela och det är ju bra, men det viktigaste är att vi gör en bra höstsäsong.

Failure - Solaris är en riktigt bra låt med bra driv och schysst riff, och dessutom lite kul, eftersom en snubbe kommer in och snackar svenska mitt i (bandet är amerikanskt). Rätt sjukt.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Beviset
  2. Historiskt
  3. Barnvakteri
  4. What is the Matrix?
  5. En tjänst
  6. Egentligen
  7. Nu
  8. Stugan
  9. Mängdrabatt
  10. Uppsalami

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?