Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juli 14, 2005

 

Mängdrabatt

Jag kollar just nu på den fjärde och senaste säsongen av 24, denna utmärkt spännande serie som jag med stor behållning följt sedan starten för ett par år sedan. Jack Bauer viskar (eller väser) precis lika mycket som han gjorde i första säsongen och som vanligt är han på jakt efter elakingar som vill göra dumma saker. Denna gång är det elaka muslimer som ska ta kontroll över alla USAs kärnkraftverk. De logiska krumsprången känns något mer krystade denna gång, men det är ändå förstklassig - om än lättviktig - underhållning som bjuds.

Annars har dagen varit typiskt lugn. Cilla (grannen) fyllde år och bjöd på kaffe och kladdkaka. Jag och Lazer var och plockade jordgubbar. Det sägs att man kan äta för mycket jordgubbar. Jag ställer mig tveksam till sådana löjliga påståenden.

-Varför har Michael Jackson för små kalsonger?
-De är inte hans egna.

Det där var lågt.

Jag tycker norska är ett fult språk. Trots det har jag inget alls emot Gåte. Du som er ung är bästa låten.

Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Uppsalami
  2. Kubbmästare
  3. Fula killar
  4. Knacking
  5. Grannar
  6. Meningen
  7. Katter
  8. Varmt
  9. Kort kort
  10. Run, Forrest! Run!

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?