Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, juli 10, 2005

 

Knacking

Det är lite trevligt att knacka med hemidor igen. Har idag gjort klart designen till bandets nya hemsida. Blev helt ok, tycker jag. Länk. Fast nu kom jag på att jag ska göra om det lite. Blir lätt så.

Mina fötter är fortfarande paj efter löpning i för dåliga skor, så jag väntar med sådan aktivitet ett tag till. Istället får jag hitta andra bra sätt att röra på mig. Idag cyklade jag runt Alstasjön, en tripp på ungefär två mil. Egentligen alldeles för kort tid (och lite för lätt terräng) för att det ska ge något, men det får bli mer en annan dag. Konditionen är dock inte helt dålig.

Max Payne 2 är det som gäller just nu. Ganska sjukt spel faktiskt.

Senaste "humorn" här var enligt Monthy Python världens roligaste skämt. Det är en grymt rolig sketch i alla fall. Forskare har kommit fram till vad världens roligaste skämt egentligen är.

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy takes out his phone and calls the emergency services.

He gasps: "My friend is dead! What can I do?" The operator says: "Calm down, I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a gunshot is heard. Back on the phone, the guy says: "OK, now what?"

Jag har varit med om bättre, måste jag säga.

Tracy Chapman - Unsung psalm är en låt som lätt fastnar och som gärna låter sitta kvar i all evighet.


Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Grannar
  2. Meningen
  3. Katter
  4. Varmt
  5. Kort kort
  6. Run, Forrest! Run!
  7. Jordgubbar
  8. Halvtid
  9. Måndag
  10. Jobb

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?