Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, juli 01, 2005

 

Jordgubbar

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? är en typiskt vanlig karaktärsfråga. Personligen skulle jag ta med en fotboll, samtliga säsonger av M*A*S*H, en välfylld mp3-spelare och en jordgubbsodling. Just idag har vi varit och plockat ett par hinkar jordgubbar, varpå vi åkte in till Enköping, där jag gjorde mitt livs andra inköp på Dressman, en grön skjorta för 100 pix. För övrigt planerar jag att inom en snar framtid inhandla en fotboll, en burk textilfärg och kanske en hårddisk.

"Hur kom du hem efter festen igår?"
"Som en blixt?"
"Så snabbt?"
"Nej, men liksom i sick-sack"

Nada Surf är ett ruskigt bra band. Senaste skivan Let go innehåller en hel rad grymma låtar, men jag gillar nog Killian's Red bäst.

Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Halvtid
  2. Måndag
  3. Jobb
  4. Brunt
  5. Störningar
  6. Stilfullt
  7. Hype
  8. Jag dammade av skivan Med Jedi Knights II idag, så...
  9. Torka
  10. Festival

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?