Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, juni 20, 2005

 

Torka

Jag är inne i en period där jag inte kommer på så mycket kul att skriva om. En grej ska jag i alla fall dela med mig av idag.

Följande utspelar sig i ett mellanstadieklassrum någonstans i Sverige: (Ha översikt med de stavfel som förekommer, men de krävs för att poängen ska komma fram. Tänk er bara att orden uttalas som de stavas.)
Pelle ska hålla föredrag inför klassen: "Goethe var en stor poet..."
Fröken avbryter: "O-E uttalas Ö. Göthe."
Pelle börjar om: "Göthe var en stor pöt..."

Hahahahahaaaaa!

The Mars Volta - L'via l'viaquez.
Gårdagens: The sins of thy beloved - the kiss. Inte sånt jag brukar tipsa om, men bra är det.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Festival
  2. Fel
  3. Närmare
  4. Dadadadam-dam
  5. Fotboll på ön
  6. Kross
  7. 19"
  8. Vatten och andra vätskor.
  9. Bränning
  10. Att skapa rutiner

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?