Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juni 16, 2005

 

Dadadadam-dam

Idag var Tomi och jag i Uppsala och använde ett par av mina intjänade biobiljetter till att beskåda Star Wars III. Den var helt okej, faktiskt. Levde i stort sett upp till mina förväntningar. Såg även en trailer till Narnia-filmen, vilket påminner mig att jag ska läsa de böckerna. Men först ska jag läsa Da Vinci-koden.

Innan dess repade vi. På en av de nya låtarna använder vi introt från Master Blaster (Jammin'). Det blir grymt snyggt.

Musiktipset blir följaktligen Stevie Wonders Master Blaster (Jammin'). Lyssna på trummorna i början och tänk er en bluestolva till det, så har ni vår låt på ett ungefär.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Fotboll på ön
  2. Kross
  3. 19"
  4. Vatten och andra vätskor.
  5. Bränning
  6. Att skapa rutiner
  7. Grill
  8. Torsk
  9. Lön för mödan
  10. Regn & årets video

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?