Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, juni 06, 2005

 

Grill

Dagen, Sveriges nationaldag, gick i grillningens tecken. Jag vaknade strax efter tio av att Loke, grannbarnet på snart tio år, hoppade på min rygg. (Ja, nu är jag hemma på Bergsvägen.) Han ville spela Worms med mig. Jag åt frukost och sen spelade vi ett par omgångar. Efter det, och diverse annat smågrejs, åkte jag in till Uppsala för grillningsavslutningen med Utbildningesutskottet, en av alla grupper som jag suttit i möten med under våren. Det var inte så många som kom, men det var trevligt ändå, och hamburgarna var goda och gratis.

Sedan repade Metal Fusion inför konserten som kommer allt närmare. Vi ska alltså spela på Örsa festivalen (jag skulle personligen inte skriva isär det, men de som anordnar skiten har inte alla chips i påsen). Tyvärr verkar det som om konserten kan komma att krocka med Månkarbo-matchen. Det får vi fixa.

Det var ju en Teddan-konsert på TV idag, så därför ska jag tipsa om Anna Ternheim - A French Love.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Torsk
  2. Lön för mödan
  3. Regn & årets video
  4. Sommar!
  5. Min dag
  6. Bara lite kvar.
  7. En nästan riktig måndag
  8. Carling weekend
  9. Blogg, i hemtentans spår.

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?