Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, juni 03, 2005

 

Sommar!

Nu är det sommarlov! Hemtentan lämnades in strax efter tre igår till den något tjuriga pappershanteraren på filosofiska institutionen. Det känns väldigt bra, måste jag säga, att kunna varva ned och hinna med att göra saker som man inte haft tid med. Jag firade min ledighet med att dra ned på stan och köpa en liter jordgubbar och ett par fotbollsskor.

Har det blivit vanligare med 40+:are som är ihop med precis byxmyndiga tjejer? Jag ser sådana par mest överallt nu, känns det som. Har det blivit normalt?

B-laget, utan mig, torskade mot jumbon Södra Trögd igår. Jag önskar jag hade fått vara med, men jag får ju mycket speltid i a-laget nu, så jag kanske inte ska klaga. Det som däremot är synd är att väldigt få verkar vilja spela i b-laget. Juniorerna tycker att det är oseriöst och jag förstår dem. Nån måste ta tag i det där.

Idag är det grillning i Ekonomikumparken, med de som är kvar i klassen och våra faddrar. Avslutningsvis som vanligt: Dagens låttips! Idag är det den sköna duetten Johnossi med Santa Monica Bay som är världens bästa låt. Ladda ner! (Ja, jag är fortfarande nätpirat.)
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Min dag
  2. Bara lite kvar.
  3. En nästan riktig måndag
  4. Carling weekend
  5. Blogg, i hemtentans spår.

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?