Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juni 16, 2005

 

Närmare

Nu är det bara två dagar kvar till konserten på Örsafestivalen. Vi har just repat och allt låter som det sak. Utmärkt, alltså. Innan dess var det fotbollsträning, som brukligt är på torsdagar. Det mesta är okej inför lördagens viktiga möte med Månkarbo, men såväl Martin som Tommy är på Hultsfred, så helt ordinarie blir vi inte. Jag har tagit en ganska given plats i startelvan nu i vår. Faktiskt mer än jag hade hoppats på innan säsongen, men skador och sånt har öppnat dörren för mig, och jag hänger faktiskt med riktigt bra, tycker jag. Två mål på de senaste tre matcherna är ju också bra. Det där var tillräckligt med ego-skriverier för en vecka framöver.

Annars har dagen varit lugn, som vanligt. Det är skönt. om ett par veckor kanske jag kommer börja bli uttråkad, men den dagen, den sorgen. Det är ganska fult att jag tipsat om Crazy Summer två gånger, trots att det inte är en speciellt bra låt (i jämförelse med en del annat jag tipsat om, alltså), men idag blir det ett nytt tips, och eftersom Hultsfred börjar idag nu, så måste jag tipsa om ett band som spelar där: The Bravery - An honest mistake.

Nu börjar M*A*S*H.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Dadadadam-dam
  2. Fotboll på ön
  3. Kross
  4. 19"
  5. Vatten och andra vätskor.
  6. Bränning
  7. Att skapa rutiner
  8. Grill
  9. Torsk
  10. Lön för mödan

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?