Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, juni 25, 2005

 

Störningar

Igår invaderades huset av resten av familjen Eldh, alltså Per och Fredrik, mina äldre bröder. Detta gjorde att den enda datorn i huset som är uppkopplad var ockuperad, såväl som rummet den står i. Alltså kunde jag inte skriva något igår. Jobbigt. Det jag antagligen skulle ha skrivit om igår var den inte så spännande fotbollsmatchen mellan Nordia och Fanna i b-lagsserien. Vi åkte trots att vi hade ett antal a-lagsspelare (jag, Martin och Kulan) med i laget på rejält med spö, 7-3 slutade det till slut.

Midsommar firades väldigt lugnt tillsammans med familjen. Det var roligare förra året, men då var det ju å andra sidan fotbolls-EM också.

Per kom som vanligt med ett par skivor som jag måste lyssna på. Bland annat en singel med Cooper temple clause, promises promises, som innehåller inte mindre än tre ytterligare låtar, varav jag bara hört en tidigare. Promises promises är f ö en bra låt.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Stilfullt
  2. Hype
  3. Jag dammade av skivan Med Jedi Knights II idag, så...
  4. Torka
  5. Festival
  6. Fel
  7. Närmare
  8. Dadadadam-dam
  9. Fotboll på ön
  10. Kross

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?