Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

tisdag, juni 28, 2005

 

Måndag

Jag har möblerat om på rummet idag, för att man på ett smidigt och bekvämt sätt ska kunna sitta och kolla film vid datorn. Det blev inte snyggt, men funkar för stunden.

M*A*S*H är antagligen det bästa som går på svensk tv nu för tiden. Kanske är det för att jag är sjukligt road av Hawkeyes elaka kommentarer.
Frank: I know I'm an asset.
Hawkeye: You're only off by two letters.

Imorgon öppnar självplocket av jordgubbar i Sätra. Jag kommer självklar vara där och länsa stället så snabbt jag bara kan. Dagen tips är således David Benoits cover på Here, there and everywere. Riktigt skön.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Jobb
  2. Brunt
  3. Störningar
  4. Stilfullt
  5. Hype
  6. Jag dammade av skivan Med Jedi Knights II idag, så...
  7. Torka
  8. Festival
  9. Fel
  10. Närmare

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?