Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, juni 26, 2005

 

Brunt

Dagen som gått har varit typiskt slapp och lugn. Ändå har den förflutit förhållandevis fort, men utan att något speciellt inträffat. Lirat lite tennis och kollat på fotbollen (semifinal i Confederations cup, Brazil 3-2 Germany). Fredrik har fixat provisorisk internetdelning, så nu sitter jag här vid min egen dator, i mitt egna rum, med min egen musik (just nu råkar det vara mew).

Vi kollade på en brun nyans idag, pappas lilla tjockis (den med Ulf Brunnberg). Antagligen en av de mörkare bruna nyanser man kan tänka sig. De kan göra bra film, de där lirarna. Karismatiske Otto är skön.

Aoccdrnig to rscheearch at Cmabrigde uinervtisy, it deosn't mttaer waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pclae. The rset can be a tatol mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by it slef but the wrod as a wlohe.

Gnkasa colot, tceykr jag.


En låt som jag älskat sedan först gången jag hörde den för över tio år sedan är Here comes the weekend från Roxettes Tourism.
Man kan ha mycket åsikter om herr Gessle, men ibland får han faktiskt till det.

Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Störningar
  2. Stilfullt
  3. Hype
  4. Jag dammade av skivan Med Jedi Knights II idag, så...
  5. Torka
  6. Festival
  7. Fel
  8. Närmare
  9. Dadadadam-dam
  10. Fotboll på ön

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?