Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juli 07, 2005

 

Meningen

Jag vill gärna tro att det jag gör har betydelse för någon annan, till exempel att jag skriver här och någon läser det, kanske till och med med viss behållning. Nu tror jag inte att det är så, och det må vara hänt. Som tur är skriver jag ju primärt för min egen del, men det skulle ju vara trevligt ändå.

Det är nog enklare att leva för sin egen skull än för andra.

Det här är världens roligaste skämt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!...
Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.
Nä, det är inte meningen att man ska förstå det där.

The Stills senaste album är en sån där trevlig skiva där man inte kan bestämma sig för vilken låt som är bäst för att alla är grymt bra. Jag tror dock jag lutar åt Love and death just nu.

För övrigt måste jag få arslet ur vagnen.

Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Katter
  2. Varmt
  3. Kort kort
  4. Run, Forrest! Run!
  5. Jordgubbar
  6. Halvtid
  7. Måndag
  8. Jobb
  9. Brunt
  10. Störningar

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?