Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, juli 23, 2005

 

What is the Matrix?

Har suttit och kollat på den gamla klassikern The Matrix idag. Hade nästan glömt hur bra den är. Måste snabbt fixa Reloaded och Revolutions. Nu är jag ju klar med Max Payne 2 också, så Bullet Time-abstinensen börjar infinna sig.

Annars har dagen varit typiskt slapp. Trots att det är en hel månad, alltså nästan ett halvt sommarlov, kvar tills Nollningen börjar känns det som om det snart är slut. Kan kanske bero på att fotbollen drar igång nu och på att jag sitter och fingrar med kurvärderingarna (som jag måste ta tag i ordentligt nu!). Löpningen kändes bra idag, jag kunde trycka på ordentligt i uppförsluten. Skitbra. Imorgon ska jag nog ta fram bollen och försöka få lite hyfsat tillslag. Dessutom ska jag in till stan och kolla rea-spurten. Och kanske skicka ett grattis-sms.

Parabolen blåste ur position nu på kvällen. Innan dess hann Isenbayeva hoppa 5 meter och en amerikanska pajade ansiktet mot 3-meterssvikten. Anna Lindberg kom fyra, som vanligt.

Foo Fighters -See you. Skönt svängig låt, men jag är ännu inte helt såld på Grohl och hans band.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. En tjänst
  2. Egentligen
  3. Nu
  4. Stugan
  5. Mängdrabatt
  6. Uppsalami
  7. Kubbmästare
  8. Fula killar
  9. Knacking
  10. Grannar

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?