Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juli 21, 2005

 

Egentligen

Kanske borde man göra mer. Ha fler saker på gång, vara mer upptagen. Kanske. Men jag tror att jag har det bra som det är. Även om man kanske ångrar en del saker som man gjort eller inte gjort, så är det nog lika bra att göra det man gör.

Jag tränar i alla fall i stort sett så mycket som jag borde. Nu fungerar mina fötter och löparskor bättre ihop igen, även om min vänsterfot är så ful med skavsår och skit att inte ens någon så egenkär som jag tycker om den. På löprundan idag, som var den vanliga (alltså ner till spåret, två varv runt detsamma och hem igen, totalt dryga 6 km) tog bene mer slut än andningen, till skillnad mot vad som vanligen händer. Det är nog bra.

Bara för kul. Den mannen har inte alla chips i påsen...

The Lovin' Spoonful var grymma när det begav sig. På lata sommardagar passar Summer in the city och Daydream perfekt. Testa!
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Nu
  2. Stugan
  3. Mängdrabatt
  4. Uppsalami
  5. Kubbmästare
  6. Fula killar
  7. Knacking
  8. Grannar
  9. Meningen
  10. Katter

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?