Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, juli 30, 2005

 

Bilmek

Idag skulle farsan och jag byta spindelled på bilen, så att vi äntligen ska kunna besiktiga den. Efter att ha försökt banka loss grejen i en timme kom vi fram till att det antagligen inte behövdes. Vi spände handbromsvajern och fixade en trasig innerskärm i alla fall. Efter det har jag försökt få kursvärderingar gjorda, men jag brukar inte hinna hålla på mer än tio sekunder innan morsan ropar och vill att jag ska plocka undan nåt eller fixa nåt annat.

Folk är alldeles för envisa. Korkade skulle man nästan kunna säga.

Ja, just det. Så var det ja: Folk är idioter.

Hittade en suspekt skiva med japanska jazzcovers av Stevielåtar. Intelligent jazz kallas de. "I just called..."-covern är en cool klubbjazzig historia med någon tjej som väser fram texten. Den skulle jag kunna dansa till.

Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Voluptuous och jag har haft en debatt. Så här ser ...
  2. Folk är olika
  3. Beviset
  4. Historiskt
  5. Barnvakteri
  6. What is the Matrix?
  7. En tjänst
  8. Egentligen
  9. Nu
  10. Stugan

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?