Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, augusti 17, 2005

 

En gång till

Skadad igen. Precis när man kommit tillbaka... Denna gång är det ljumsken/låret som trilskas. Den goda nyheten är att det har blivit mycket bättre under dagen. Med lite tur kan jag göra en hyfsad träning på torsdag och sedan vara tillbaka i spel redan på lördag mot Tärnsjö. Idag var det förresten match, borta mot Wattholma. Jag kunde tyvärr inte närvara (första gången i år) men enligt UNT:s förträffliga resultatservice slutatde det med Nordiavinst 4-3. Det är bra, med tanke på att vi återigen har många borta. Förutom mig är det Ewert, Oskar och Kulan som är skadade eller sjuka. Tunt med anfallare, således, men har man Martin och Pizza i laget brukar det kunna fixa sig ändå. Eller kanske var det Slamsan som hittade målformen?

Sparven och Kaxen kom förbi efter filmen idag. De var fula som vanligt och krävde kaviarmackor. Vi kollade på Seinfeld och drack te med kaviarmackor. Metal Fusion kommer att spela på årets Mickelsmässmarknad. Det kan bli riktigt kul, men antagligen rätt stressigt att repa och sånt mitt i allt skoljobb, fotboll och vad det nu är som ska hinnas med.

Stevie Wonder - Too high. Stevie på toppen. Musik blir sällan bättre.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Oväntat
  2. En till
  3. Koden
  4. Ringen
  5. Dagen har varit lugn. Den ena av mina cyklar är nu...
  6. Imponering
  7. Imponering
  8. Som fan
  9. Don't panic
  10. Dålig kaka

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?