Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, augusti 12, 2005

 

En till

Tyvärr blir det ytterligare en match i publiken för min del, nu på lördag. Låret är fortfarande inte tillräckligt helt för att det ska gå att spela med. Det gick dock ganska bra att träna idag. Det känns hela tiden, men det är bara maxlöpningar, vändningar och skott som inte går alls. Jag ska antagligen testa att spela på söndag i alla fall, med b-laget mot UIF. A-laget möter Hagby på lördagen. En vinst där skulle sitta riktigt bra, men Hagby har gått bra på sistone, så det blir hårt. Planerna i Grillby är i uselt skick. Skogsvallen är regnsjuk till tusen och Idrottsfältet blir mer och mer upptrampad för varje dag. Till råga på allt blir det EP-cup där på lördag, så det kommer nog mest vara lera kvar där på söndagen.

Igår, efter jag skrivit har, åkte Sparven, Kaxen och jag till Alsta och tog ett nattadopp. Det var förvånansvärt varmt i vattnet. Efteråt åt vi lite äpplen och vinbär i trädgården och diskuterade Elin Lantos och Zekes respektive fulhet.

Jag skaffade det utmärkta plug-inet (fult ord) Audioscrobbler för en dryg vecka sedan. Rätt coolt att kunna hålla koll på vad man spelar och hitta folk som gillar samma sorts musik. Hittills har jag spelat mest Nada Surf. Mest spelade låten är dock Blind Pilots (TCTC).

Daniel Lanois - Indian red är en skön låt med lite udda vibbar. Riktigt cool.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Koden
  2. Ringen
  3. Dagen har varit lugn. Den ena av mina cyklar är nu...
  4. Imponering
  5. Imponering
  6. Som fan
  7. Don't panic
  8. Dålig kaka
  9. Inför
  10. Tystnad

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?