Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, augusti 10, 2005

 

Ringen

Regn+mörker+ensam. Vad göra? Kolla på the ring, förstås. Grymt cool film! Men inte så läskig som jag hoppats. Jag kommer nog somna rätt bra ändå ikväll.

Fobollsträningen ikväll bestod mest av joggning för min del. Trist att inte kunna vara med ordentligt. Men jag ska vara tillbaka snart. Helst på torsdag. Hoppas jag inte blir förkyld bara. Jag känner att det är på G.

Trettioåriga kriget är ett gammalt progressivt rockrockband som är rätt coola. Jag och Jag och "Jag" heter en av deras bästa låtar.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Dagen har varit lugn. Den ena av mina cyklar är nu...
  2. Imponering
  3. Imponering
  4. Som fan
  5. Don't panic
  6. Dålig kaka
  7. Inför
  8. Tystnad
  9. Igång igen
  10. Bilmek

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?