Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

lördag, april 29, 2006

 

Kval & val

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev, men det har hänt saker. I måndags stängde UpUnet av mitt konto och det dröjde ändå tills igår innan de satte igång det. Jag hade tydligen virus, men ingen på supporten visaste någonting, även om en del trodde sig veta saker. Men, nu funkar det och jag är virusfri.

Igår spelade Irene (och Lonely, dear) på Pang musik! på Kalmar. Jag och David och hans indiekompisar var där. Det var riktigt trevligt faktiskt, och det blev inte alls speciellt pinsamt när det visade sig att även päronen var där. Alla var så trevliga så. Konserterna var också bra och kvällen avslutades med en soft efterfest hos David. Han spillde kaffe i sängen.

Idag har jag varit extremt seg, trots att det var ganska lugnt igår. man kanske inte blir så pigg hur man än gör när man direkt efter frukost kör fotboll i tre timmar. Jag orkade iaf inte dra ned till vdala som jag hade tänkt. Istället drog Sveg med mig ut på en löprunda. Riktigt skönt faktiskt.

Imorgon är det sista april med forsränning och hela kittet. Hoppas dagen blir bra. Nu ska jag sova.

Timo Räisänen - Mr Saturday. Inte illa. Grämer mig över att jag missade det. Fan.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Seriestart
  2. Tankeöverflöd
  3. I'm back
  4. Nollningssjukor
  5. Shorty
  6. En gång till
  7. Oväntat
  8. En till
  9. Koden
  10. Ringen

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?