Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

söndag, juni 04, 2006

 

Nu är det sommarlov. Så skönt!

Lily och Pontus gifte sig idag. Fint, trevligt och god mat. Jag festade igår. Tappade bort cykel och jacka. Hoppas att jag kan hitta dem igen. Ska leta imorrn. 

MacBooken blir ganska varm. Ska kolla upp det lite mer noggrannt. Men nu är den iaf igång på riktigt.

Dashboard Confessional - Carve your heart out. Soft låt. Jag gillar.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Stressvecka
  2. Ja, nu bloggar jag direkt från Dashboardet på min ...
  3. Fotboll är en knäsjukdom...
  4. Släpp
  5. Sportvecka
  6. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  7. The Wiz
  8. Kval & val
  9. Seriestart
  10. Tankeöverflöd

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?