Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

tisdag, maj 30, 2006

 
Ja, nu bloggar jag direkt från Dashboardet på min sprillans MacBook. Hoppas att det funkar bra nu bara. Datorn kom igår och är läskigt snygg, funkar utan att krångla och är allmänt helt klart trevlig. Men nu har jag inte tid att skriva så mycket mer. Har nämligen kursvärderingar att ta hand om. 

Men tentan igår gick nog bra, och knät blir sakta bättre. Ska testa att köra med boll på träningen idag. 

Låttips: Nada surf - 80 Windows. Skön låt från The Proximity effect som jag precis har laddat ned. Bra hittills.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Fotboll är en knäsjukdom...
  2. Släpp
  3. Sportvecka
  4. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  5. The Wiz
  6. Kval & val
  7. Seriestart
  8. Tankeöverflöd
  9. I'm back
  10. Nollningssjukor

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?