Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

torsdag, juni 01, 2006

 

Stressvecka

Det är lite mycket nu. Kursvärderingarna som har blivit liggande måste ut, och alla studenter som hjälper till är inte supersnabba. CARRO!!!

MacSaber funkar bra och datorn är allmänt underbar. Har dock inte hunnit fixa så mycket med den, men det blir nog tid till det nästa vecka hoppas jag.

Det har uppdagats att Karin är en riktig garderobsnörd. Vi tror att hon kommer ut snart.

Annars är det tenta imorgon. Jag är inte väl förberedd men antagligen tillräckligt. Vi får väl se... Det blir i alla fall tentafest på kvällen. Ska bli riktigt kul, men kanske inte lika roligt att pallra sig upp på morgonen efter och åka på bröllop. Pontus och Lilly ska gifta sig och det är ju roligt, men det är inte kul att vara bakis med hela nykteristsläkten tror jag. Ah, det löser sig nog.

Nu ska jag dricka te.

Har inte fått över all musik till MacBooken, så jag har lyssnat på ganska mycket gammalt. The collection of Marie Claire är riktigt skön. Borde nog ha gått och sett honom när han var på Katalin.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Ja, nu bloggar jag direkt från Dashboardet på min ...
  2. Fotboll är en knäsjukdom...
  3. Släpp
  4. Sportvecka
  5. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  6. The Wiz
  7. Kval & val
  8. Seriestart
  9. Tankeöverflöd
  10. I'm back

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?