Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, juni 09, 2006

 

Jag skulle kunna...

...gå och lägga mig i tid. Det skulle vara tirst och inte alls sommarlovigt.

...göra vettiga saker om dagarna. Jag pratade med Sparven i alla fall. Och jag planerade inför framtiden. Imorgon till exempel ska jag diska, åka till Uppsala och på kvällen blir det ausgang.

...må bättre i knät. Men vad ska jag göra åt det? Jag bara hoppas att jag kan spela någorlunda på lördag.

...ångra att jag tog jobb när det är Roskilde och Quart. Det gör jag också.

...skryta med min excepionellt bra betyg. Femma i matstaten gör att min fina rad med toppbetyg i matte blev lite längre.

...tipsa om mycket bra musik. Loney, dear - I love you (in with the arms) får dock räcka för idag.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. I soffan
  2. Stressvecka
  3. Ja, nu bloggar jag direkt från Dashboardet på min ...
  4. Fotboll är en knäsjukdom...
  5. Släpp
  6. Sportvecka
  7. Ja, fy fan, inte mycket går rätt för mig på fotbol...
  8. The Wiz
  9. Kval & val

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?