Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

måndag, juni 12, 2006

 

Trädgårdsblogg

Sitter just nu på altanen och tittar ut över det förträffligt vackra sommarvädret som kommit till Örsundsbro lagom till VM. Trädgården är grön och det är varmt (26˚C enligt accuweather.com) och underbart skönt. 

iTunes spelar Free as a bird.

Mitt tips gick hem igår, så jag vann mina 56 kronor. Portugal imponerade dock inte alls. Mexico var dock bra, precis som Iran.
__________________________________

Nu sitter jag framför Australien - Japan. Jag satsade en tjuga på kryss, men det står för tillfället 0-1. 

Dags för musiktipsigen. Har percis satt upp ljud till farsans datro, och Couches in alleys med Styrofoam feat. Ben Gibbard är en höjdare. Ben har en riktigt trevlig röst.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Ettan kom...
  2. VM-blogg
  3. Jag skulle kunna...
  4. I soffan
  5. Stressvecka
  6. Ja, nu bloggar jag direkt från Dashboardet på min ...
  7. Fotboll är en knäsjukdom...
  8. Släpp
  9. Sportvecka

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?