Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, juni 23, 2006

 

Fido

Morsan och farsan hämtade en hundvalp idag. Hans matte hade blivit akut allergisk och kunde inte bo kvar hemm, så den fyra månader gamla hatukorsningen Ilo (vi döpte om honom till Fido) behövde ett hem. För tillfället är vi detta hem. Hur det blir i framtiden är inte klart, men jag hoppas att de behåller honom. Dels är han ganska trevlig för att vara hund och dels skulle de mog må bra av att ha en hund att ta hand om.

Första veckan på jobbet är avklarad, och jag har lärt mig det viktigaste, men inte allt. Det blir dock mer och mer drägligt ju mer man kan och fattar. Jag kommer nog stå ut, framförallt som jag tjänar sanslöst mycket pengar.

Jobbet har dock fått lite biverkningar på övriga delar av mitt liv. Jag har inte hunnit/orkat med att göra mycket av det jag skulle göra, typ kv-sammanställningar, hemsidaknackningar etc. Imorgon ska jag dock försöka vara mer produktiv. 

Jag ska sova ut också. Det har det nämligen inte blivit så mycket av den här veckan. Går man i säng efter elva och ska upp vid fem blir det lätt så...

Per och Maria är här. Lazrt kommer imorogn. Jag kanske borde fly.

Jag gillar Speeding Cars och Couches in alleys mycket just nu. Och Hope there's someone är fin också. Med Antony alltså.

Undrar när jag sla få tid att läsa. Fogelström ligger på tur.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Jobb
  2. Hagbykross, student, juvesyndrom och konstrock
  3. Fußball
  4. Så ser det ut. Ganska fint. Äh, det här jag ju bli...
  5. Trädgårdsblogg
  6. Ettan kom...
  7. VM-blogg
  8. Jag skulle kunna...
  9. I soffan

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?