Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

onsdag, juni 28, 2006

 

Couches in alleys

Jag går oavbrutet runt och sjunger på Couches in alleys. Det är en bra låt.

Annars jobbar jag på. Nu har jag börjat köra själv, vilket är ganska skönt. Då kan man kuska runt och lyssna på musik och tänka på sitt. Blir säkert ännu bättre när jag inte behöver tänka på allt jag ska göra.

Sista sammankomsten förfotbollen innan sommaren var idag, b-lagsmatch mot Fj-100, Vi låg under med 4-0 i halvtid, trots ok spel. Det slutade 4-4 trots att spelet inte blev så mycket bättre. Jag spelade ok, framförallt tycker jag att defensiven funkade bra.

Gonatt.
Comments: Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Fido
  2. Jobb
  3. Hagbykross, student, juvesyndrom och konstrock
  4. Fußball
  5. Så ser det ut. Ganska fint. Äh, det här jag ju bli...
  6. Trädgårdsblogg
  7. Ettan kom...
  8. VM-blogg
  9. Jag skulle kunna...
  10. I soffan

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?