Cynisk & småsur.

Krokiga tankegångar i raka rader. Glamourens antites. En obäddad dagbok.

fredag, juli 21, 2006

 

Duktig

Jag har varit diciplinerad under veckan. Gått upp i tid, jobbat mina timmar, sovit på bussen hem och sprungit en ordentlig tur varje dag. Det senare i ett desperat försök att reparera konditionen och annat som blivit lidande av fyra veckors förkylning. Tänk vilken form jag hade kunnat vara i annars…

På söndag sätter fotbollen igång igen. Fy fasen vad roligt det ska bli. Var nere vid Åvallen igår och slipade på tillslaget lite. Visserligen var bollen i mjukaste laget, men jag tror ändå att jag har hittat ungefär rätt med mina överskruvade frisparkar. Hoppas jag får använda dem nån gång under hösten.

Det känns ovant att vara hemma och ledig en hel helg. Förra helgen spenderades ju i Götet och helgen innan dess var vi i Stugan. Blåbären är nog mogna snart. Måste upp en gång till och plocka en massa. 

MuVon är nyladdad, med bland annat The Cooper Temple Clause – Our eyes are bright.

Man kan göra en massa coola tecken på MaBooken som var svårfixade på PC:n. Jag förevisar: •Ω鮆µüıœπ˙~ß∂ƒ¸˛√ªfiøæ÷≈ç‹›‘’‚…©@£$∞§|[]≈±´¶°˝É√‡˜ÜˆŒ∏˚◊∑∆∫¯˘¬ºflØÆ⁄ˇÇ«»“”„≥—–—¡”¥¢‰¶\{}≠¿`

Wow!
Comments:
Crappigt att inte blogger/firefox visar ! Men om man kopierade den och klistrade in såg man vad det var.

Zambrotta och Thuram till Barca förresten - vet vilka jag håller som favoriter igen. Chelsea och Real också tänkbara.
 
Skicka en kommentar

<$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>



<< Home
  1. Olika sätt att missa bussen
  2. Mycket nu
  3. Couches in alleys
  4. Fido
  5. Jobb
  6. Hagbykross, student, juvesyndrom och konstrock
  7. Fußball
  8. Så ser det ut. Ganska fint. Äh, det här jag ju bli...
  9. Trädgårdsblogg
  10. Ettan kom...

Bloggtoppen.se



This page is powered by Blogger. Isn't yours?